This is it!

Hallå i stugorna!

Nu är det så att jag har bestämt mig för att skapa en blogg eftersom jag behöver motivering i min viktnedgång.
Jag har nämligen gått upp ca 20 kilo från min bekvämlighetsvikt och nu jäklar ska kilona bort!
Vägde tidigare mellan 55 och 60 kg och dit vill jag igen.

Jag tycker om att skriva och har för vana att skriva ner tankar under dagen men tänkte att en blogg kanske skulle ge mig lite mer motivation att inte fuska.

Jag har nyligen gått med i viktklubb.se för att se hur det funkar. Det är ett hjälpmedel för att räkna kalorier och beräkna hur mycket man själv ska äta för att gå ner i vikt. Enligt dem ska jag äta 1300 kalorier om dagen.

Lite info om mig:

Kön: Kvinna
Ålder: 20 år
Längd: 167 cm
Vikt: 74 kg
Största svaghet: Coca-Cola!
Målvikt: 55 kg (ungefär)
Intressen: Läsa böcker och bloggar och i allmänhet ha roligt.

Ja, det var allt jag kom på. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0