Religion och Medicin.

Sitter och skriver på min religionsuppsats om Israel/Palestina-konflikten. Boooring. Nej då, det är ganska intressant med jag har lite svårt att koncentrera mig bara. Det finns ju så mycket annat roligt att göra. Men jag måste ta mig i kragen och faktskt skriva skiten nu, det ska vara inlämnat senast på fredag och jag har prov i medicinsk grundkurs på torsdag så det blir till att plugga ordentligt.

Strax ska jag hoppa in i duschen och sen åka till biblioteket och kolla om jag hittar några vettiga böcker om ämnet. Tur att det inte ska vara ett så jättelångt arbete, max 5 sidor, annars skulle jag aldrig palla. Eller hinna. Jag har vetat om uppgiften i typ tre veckor, men tidsoptimist som man är så väntar man ju till sista sekunden med att börja. Måste vänja mig av vid det där. Suck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0