Att vara eller inte vara

Nu sitter jag här vid datorn, lillasyster som jag passar sover och det är tyst i huset.
Skitjobbigt är det att skriva eftersom i-tangenten är trasig och måste fipplas med varje gång den ska tryckas ner. AAAHHH! Jag blir galen.

Men men. Vet inte vad jag vill egentligen, är trött men pallar inte att gå och lägga mig kl 23.00 på en LÖRDAGkväll. Pensionärsvarning någon?

Är det förresten någon annan än jag som helt har missat det här med Twilight? Det tjatas så jävla mycket om både böckerna och framförallt filmerna? Jag som är värsta bokmalen, speciellt i fantasy-genren kan inte fatta att det bara kan ha slunkit förbi mig sådär. Så nu JÄKLAR! Nu har jag beställt böckerna från adlibris.com och ska läsa dem så fort de kommer (2-5 arbetsdagar). Jag tror benhårt på att läsa böckerna först, inte se filmerna. Nån annan som är likadan? Eller kanske borde man se filmerna först så man inte blir besviken sen när de inte alls är lika bra som böckerna?

Hum... Svårt beslut det där.

Men eftersom det bara kommit två filmer(jag kan ju inte vänta med att se vad som händer liksom! Duh!) blir det das books first.




eller




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0